Ramadan donatie 2024

Stap 1 van 2

Afbeelding weergeven Afbeelding

Steun ons tijdens Ramadan met donaties voor onze stichting. Je kunt een donatie doen voor iftar, sahur, zekat, fitre, fidye, voedselpakketten en andere belangrijke initiatieven. Jouw vrijgevigheid maakt een waardevol verschil voor degenen die het het meest nodig hebben.

Ramadan donaties

Hafiz
Sponsor de kosten van een hafiz en bied ook jouw steun aan.
Of bepaal zelf een bedrag

Ramadan Voedselpakket
Tijdens de Ramadan geven wij de ramadanpakketten aan hulpbehoevenden. De kosten van een voedselpakket bedraagt € 50 per pakket.

Iftar € 100
Tijdens de Ramadan organiseren we iftars voor onze leerlingen en andere gemeenschapsleden. Tijdens deze gezamenlijke maaltijden worden er gebeden uitgesproken voor degenen die dit mogelijk maken.
DD slash MM slash JJJJ
Kies je datum wanneer je iftar wil geven (niet verplicht, dan kiezen wij zelf een datum)
Vul je telefoonnummer in en we sturen een foto/video per Whatsapp van de Iftar (niet verplicht)

Sahur € 50
Tijdens de Ramadan organiseren we sahurs voor onze leerlingen en andere gemeenschapsleden. Tijdens deze gezamenlijke maaltijden worden er gebeden uitgesproken voor degenen die dit mogelijk maken.
DD slash MM slash JJJJ
Kies je datum wanneer je sahur wil geven (niet verplicht, dan kiezen wij zelf een datum)
Vul je telefoonnummer in en we sturen een foto/video per Whatsapp van de Sahur (niet verplicht)

Fitre
De Fitre is € 15 per persoon

Fidye
Indien je gezondheid het vasten niet toelaat, heb je de mogelijkheid om een maaltijd te schenken aan iemand die het nodig heeft. Dit kost € 15 per dag waarop je niet vast.

Sadaka

Zekat (2,5%)
Je kunt de 2,5% eenvoudig berekenen door het bedrag dat je aan zakaat moet geven te delen door veertig. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Kurban donaties

Kurban soort
Doneer een offer tijdens de Ramadan.

Kurban machtiging verlener(s)
Kurban naam
Voornaam
Achternaam

Vul hier de naam in van degene voor wie de kurban wordt geofferd. Bij meerdere kurban kun je meerdere namen opgeven door te klikken op de + knop.

Algemene donaties

Hier heb je de mogelijkheid om een algemeen donatiebedrag in te vullen voor de stichting.